wtorek, 30 kwietnia 2013

Jedziemy na majówkę

    Wiele razy idąc na majówkę wychodziłam z domu na luzie nie zabierając zbędnego bagażu. Już w połowie drogi okazało się że to błąd.Nie miałam do czego zabrać wspaniałych darów przyrody, które znajdowałam w lesie, na łąkach i przydrożnych rowach.Majówka -to jedna z najbardziej radosnych i twórczych wycieczek.Wreszcie obudził się otaczający nas świat i daje nam mnóstwo darów dla ciała, dla umysłu i emocji.
   Dobrze jest zabrać ze sobą kilka papierowych torebek do których będziemy zbierać młode listki malin,jeżyn,poziomek,brzozy,pączków sosny-przydadzą się na herbatkę ziołową na długie zimowe wieczory.
   ...z takiej wycieczki wracamy z zadowolonym sercem i spokojnym umysłem,a w ładnej torbie znajdujemy uczucie przyjemności i dostatku.

5 komentarzy:

  1. Piękna!!! Domyślam się że opis uchwytów zostawiłaś mnie ....ale dlaczego nie opowiedziałaś jak stworzyłaś resztę .........? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem...Bartek powiedział mi to samo ,a ja myślę ,że jak ja coś potrafię-to już wszyscy to potrafią zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do uchwytów-to autentycznie nie mój pomysł ,dlatego o tym nie pamiętałam.
      z opisami sobie świetnie radzisz -dlatego myślę jak nasza grupa zrobi " zadanie" to świetnie to pokażesz na swoim blogu.

      Usuń
  4. śliczna torba ten uchwyt rzuca się w oczy -jest niepowtarzalny....

    OdpowiedzUsuń