czwartek, 9 stycznia 2014

DRIVE-bez wysiłku

Dawniej bywało tak, że po pracy wracałam do domu rozmyta, wypłukana, "czarno-biała", bez sił i koloru- jednym słowem- padnięta!
Wtedy przybierałam pozycję horyzontalną i głośno pytałam :  czy znajdzie się ktoś kto wymasuje mi nogi?
....................?, ..............?, .............?
...czas mijał , a ja czułam się coraz słabsza.... do momentu , w którym spotkałam człowieka , który opowiedział mi o Alveo .
Spróbowałam , stosowałam, korzystam do dziś...
Zaczęły pojawiać się inne produkty, między innymi  AkuEnergy, o którym chciałam dziś napisać.
Wybierałam się na dwudniowe  spotkanie szkoleniowe oddalone od mojego miejsca zamieszkania około 260 km .Ja za kierownicą i odpowiedzialność za moje 3 koleżanki. Później skupienie i nauka- jak ja to wytrzymam?Nie po to jadę ,aby przespać na wykładach......, a potem jeszcze bezpiecznie wrócić do domu....., jak to zrobić ????
Rano zjadłam śniadanie jak zwykle, a na " deser" AkuEnergy i w drogę......
Okazało się, że nie było tak źle jak sobie wyobrażałam- żadnego spania na wykładach i zmęczenia.
Następny dzień-  znowu wykłady i myśl - jak bezpiecznie wrócić w strugach deszczu do domu?
W drodze powrotnej zwiedziłyśmy jeszcze kilka ciekawych miejsc .
Późnym wieczorem ,gdy już wróciłam do domu- syn pyta-co Ci zrobić? Zwykle po takich wyczerpujących  dniach moje nogi szły prosto w kierunku kanapy .......
Tym razem było inaczej.
Do dziś widzę jego zdziwioną minę , gdy mu powiedziałam :...a wiesz co ,  nawet nie jestem zmęczona...
Obecnie wracam do domu jeszcze pełna sił i dobrych pomysłów .
Gdy mam więcej do zrobienie niż zwykle lub gdy mam tzw. gorsze dni - wypijam napój energetyczny . 
Jest on bezpieczny (nie ma w nim alkoholu) , a posiada energetyzujące ekstrakty ziołowe - guaranę,
 żeń-szeń, miłorząb japoński, zieloną herbatę, witaminę B6-która wpływa na centralny układ nerwowy, 
L-karnitynę- substancję która wspiera wytwarzanie energii z tłuszczów, wspomaga utratę masy ciała.Wspiera transport kwasów tłuszczowych przez błony mitochondriów w komórkach mięśniowych, gdzie kwasy tłuszczowe zostają spalone , a tym samym wytwarza się energia.Wspomaga obniżanie poziomu cholesterolu, redukowanie powstawania kwasu mlekowego w mięśniach i we krwi. Poprawia regenerację po wysiłku, wspomaga ochronę serce i wspiera jego funkcjonowanie.
L-tyrozyna - w wyniku metabolizmu tyrozyny tworzy się hormon adrenaliny  i noradrenaliny, które umożliwiają wzrost aktywności organizmu i poprawę dotlenienia mięśni. L-tyrozyna może pobudzać i regulować aktywność mózgu- co z kolei może hamować stres i niepokój, poprawiać nastrój, zwiększać czujność i witalność, sprzyjać tworzeniu i aktywacji endorfin, poprawiać pamięć.
DLA KOGO JEST  AkuEnergy ?
 * dla studentów, wspomagając przyswajanie i zachowanie w pamięci wielu informacji, 
*dla menadżerów i pracowników umysłowych poprzez wspomaganie zachowania sprawności umysłowej
*pracowników fizycznych, dostarczając im w szybkim czasie potrzebnej energii użytkowej
*zawodników poprzez wspomaganie utrzymania maksymalnej sprawności fizycznej, nie dostarczając przy tym substancji dopingujących
* rekonwalescentów  
                                                                                         
Obecnie nawet daleki wyjazd i powrót nie jest dla mnie problemem-  jest niemalże bez wysiłku :)

Potrzebujesz poprawić sobie jakość życia? Możesz sobie TU zamówić produkty.

SZCZĘŚLIWEJ DROGI I POWROTU DO DOMU -życzy Teresa

2 komentarze: