środa, 30 października 2013

ALVEO i niezwykle piękny zwyczajny dzień

Budzi się nowy dzień, a wraz z nim budzą się nowe pomysły-bo dzień zaczynam
 od wypicia 1 miarki ALVEO
(Kiedyś łykałam porcję tabletek-dziś już nie są mi one potrzebne)
Rano nie zastanawiam się czy wyjść już z łóżka czy jeszcze trochę pospać-jestem po prostu wypoczęta!
Jeszcze kilka kat temu  budziłam się bardziej zmęczona niż wieczorem,kiedy  powinnam już zasypiać....
Nie będę się tu rozpisywać o zapomnianych już chorobach, chyba, że kogoś interesuje- to porozmawiam z nim indywidualnie
Dzień zaczyna się od myśli ;jakich wspaniałych ludzi dzisiaj spotkam, co nowego dziś odkryję (smak, dźwięk, kształt, nastrój ...), a co najważniejsze - nie zastanawiam się na razie do jakiego lekarza się wybrać.
Chociaż dzień wypełniony jest zajęciami do samego wieczora -mało kiedy jestem zmęczona tak jak to kiedyś bywało.

Alveo  dodaje mi energii na cały dzień- motyle fruwają mi w ogrodzie, w głowie, w brzuchu i w każdym moim zakamarku-działa jak ozon po burzy......


Piję nie tylko Alveo- również inne produkty Akuny, ale o tym innym razem .

Dzień kończę pełna pozytywnej  energii, z wielką nadzieją, że dokończę to co dzisiaj zaczęłam....
Alveo piję już kilka lat i mam już coś na ten temat do powiedzenia.
Jeśli chcesz mieć jeszcze lepsze dni to- zachęcam Cię do wyczyszczenia i wzmocnienia organizmu za pomocą produktów  AKUNY
Nie zwlekaj, nie czekaj na chorobę.......
Życzę równie niezwykle pięknego zwyczajnego dnia.........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz