niedziela, 6 października 2013

CZARNY BEZ NA ZAKRĘCONYCH DRUCIKACH

Tak jak wspominałam, inspiracje można znaleźć w każdym zakątku; z lewej strony, prawej, pod stopami i w chmurach....( o chmurach następny post).
Czarny  bez zainspirował mnie do tego, aby zrobić biżuterię.Zrobiony jest z miedzianego drutu i czarnych koralików. Jak się okazało miedz BARDZO przykuwa wzrok rozmówcy :), i uśmiech :)
Z kimkolwiek w tym dniu rozmawiałam - nie patrzył na mnie- tylko oczy wklejone miał w MIEDZ !
Wiedziałam, że magnes przyciąga, ale miedz ????



Następna praca to -babie lato . Perełki rosy zawieszone  też na miedzianych drucikach. Tym razem pająk wraz ze swoją pajęczyną mnie inspirował........

Miedz  ma właściwości przeciwbakteryjne i nie tylko....



4 komentarze:

  1. Oj czy rosa czy bez - super się prezentują !

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki inny , ładny .Na pewno przyciąga uwagę
    Do miłego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam na ten bez sama się nabrałam podziwiając - trafne skojarzenie..

    OdpowiedzUsuń